A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великобудищанська громада
Полтавська область, Миргородський район

Інформація щодо допомоги по навчанню з генерації COVID-сертифікатів

Дата: 23.12.2021 12:24
Кількість переглядів: 241

 

Алгоритми генерації COVID-сертифікату

 

Отримати COVID-сертифікат у застосунку Дія можна і з ID-карткою, і з паспортом-книжечкою. Потрібно лише авторизуватися через BankID:

  • Завантажте Дію на телефон.

  • Авторизуйтеся у застосунку Дія із ID-карткою або через BankID.

  • Натисніть «Додати документ» на головному екрані або виберіть «COVID-сертифікати» в послугах.

  • Поставте галочку, щоб надати згоду на передачу медичних даних.

 

Якщо лікар вніс коректно інформацію про вакцинацію у медичну систему, то ваш документ з’явиться за декілька секунд.

 

Відео-інструкції

 

Михайло Федоров: Згенеруйте СOVID-сертифікат у застосунку Дія!

https://youtu.be/GRidUs7xZjg

 

Як увійти на портал Дія?

https://youtu.be/VVIfqBmOI4w

 

Як отримати електронний підпис від ПриватБанку

https://youtu.be/wRY_xi4WVO4

 

Як отримати COVID-сертифікат на порталі Дія

https://youtu.be/X9rkYEinz44

 

Спростили отримання COVID-сертифіката. Тепер без підписів!

https://youtu.be/-zYkd0p0ks0

 

Дитячий COVID-сертифікат у застосунку Дія // Як додати і що потрібно

https://youtu.be/-h6FKJx0qoQ

 

Як перевірити COVID-сертифікат у Дії?

https://youtu.be/9hgTuyWcSkc

 

Не підтягується COVID-сертифікат у Дії: 10 найпопулярніших запитань

https://youtu.be/wUmHjVNwXm0

 

Інші відео-інструкції на YouTube-каналі Дії

https://www.youtube.com/channel/UCjLS7GX5NxMBMwT-eY-GdrA/videos

 

Корисні посилання

 

Чат підтримки Дія:

https://t.me/joinchat/L4UsGrz0tW1hYmJi

 

Рекомендована форма заяви НСЗУ та порядок її подачі від 02.11.2018 № 994-18

Приклад: https://cutt.ly/aEmPSeK

 

Часті питання та відповіді

 

1. Були вже в лікаря та виправили дані.

В Дії відображаються сертифікати тільки в тому випадку, якщо заповнені всі дані і заповнені вони коректно.

Якщо документа немає, 99,99%, що десь наявна помилка.

Дія перевіряти дані чи редагувати їх (виправляти помилки) не може. В цьому випадку можуть допомогти:

1) сімейний лікар, якщо помилка в персональних даних (ПІБ, РНОКПП і т.п.);

2) лікар, що робив щеплення, якщо помилка в даних про щеплення (термін дії вакцини, виробник і т.п.);

3) НСЗУ, якщо дані медичної картки дублюються (для цього слід заповнити форму).

Якщо користувач говорить, що вже був в лікаря, а сертифікату немає, слід знову йти до лікаря та перевіряти дані. Або ж заповнювати форму на уточнення даних в чат-боті.

 

2. Які саме дані слід перевіряти в лікаря?

Трапляються випадки, коли лікарі перевірили лише факт наявності записів в ЕСОЗ, проте варто перевірити коректність даних по кожному пункту:

1. Перевірити, чи правильно внесли прізвище, ім’я та по-батькові українською та латиницею.

2. Дані із біометричного закордонного паспорта або ID-картки, а також податкового коду.

3. Внесення РНОКПП до даних пацієнта.

4. Назва вакцини.

5. Дата отримання першої та другої дози вакцини.

6. Номер партії вакцини.

7. Кількість отриманих доз вакцин, а також їх порядковий номер.

8. Дата, до якої дійсний сертифікат.

9. Коректне зазначення етапності вакцинації.

10. Немає бути дублів записів в Електронній системі охорони здоров’я.

11. Лікар мав підписати кожну дозу вакцинації та синхронізувати його з ЕСОЗ.

12. Перевірити, чи вніс лікар, який вакцинував, запис про кожну дозу вакцини. Якщо дані перенесли із зовнішнього документу, то Міжнародне свідоцтво про вакцинацію сформується, проте не згенеруються COVID-сертифікат.

 

3. Як заповнити форму в чат-боті.

Зверніть увагу, що ця форма НЕ стосується тих випадків, коли з'являється екран про дублювання карти пацієнта!

У реєстрі недостатньо даних про сертифікат або ж вони помилкові. Перейдіть, будь ласка, в чат-боті у розділ «Цифрові документи» > «COVID-сертифікат» > «Не підтягнувся» > «Вакцинувався в Україні, але не підтягнувся сертифікат» та заповніть форму.

Лікарі опрацюють її та зателефонують вам, щоб допомогти. Заява опрацьовується кілька днів, можливо і більше тижня. Тому на наступний день особливість не вирішиться.

 

4. Дублі.

Сімейний лікар за дорученням пацієнта може звернутись до Національної служби здоров’я через форму для усунення дублів.

Рекомендована форма заяви НСЗУ та порядок її подачі від 02.11.2018 № 994-18.

Приклад: https://cutt.ly/aEmPSeK

 

5. Відображається жовтий сертифікат, хоча зроблено 2 вакцини.

Дія відображає ті дані, які отримує в результаті перевірки з Електронної системи охорони здоров’я.

Радимо звернутися до лікаря, який вакцинував, щоб перевірити та виправити дані. Адже коректність даних у ЕСОЗ = сертифікат у застосунку та на порталі Дія. Важливо звернути увагу на такі пункти:

1. Назва вакцини.

2. Дата отримання першої та другої дози вакцини.

3. Номер партії вакцини.

4. Кількість отриманих доз вакцин, а також їх порядковий номер.

5. Коректне зазначення етапності вакцинації

 

6. Вакцинація закордоном.

Зараз чинне законодавство не передбачає генерацію сертифікатів на основі даних про вакцинацію, яку зробили за кордоном. Після того, як Міністерство охорони здоров’я врегулює цю процедуру, можна буде їх додати в застосунок.

Якщо робили одне щеплення за кордоном, а інше в Україні і дані внесено вірно, то буде відображатися жовтий сертифікат на основі даних про щеплення.

 

7. Авторизація.

На порталі можна авторизуватися за допомогою КЕП або системи BankID.

Якщо помилка через BankID, радимо звернутися в банк, чому виникає особливість під час авторизації через систему BankID. Можливо слід актуалізувати дані.

Якщо помилка через КЕП, радимо спробувати інший браузер, перезавантажити браузер, очистити кеш.

В застосунку можна авторизуватися за допомогою BankID або NFC.

Якщо не вдається авторизуватися, уточнюємо чи є РНОКПП (ідентифікаційний код). Якщо є відмова від РНОКПП, то в застосунку не можна авторизуватися.

Не вдається авторизуватися через BankID, РНОКПП є:

радимо авторизуватися через інший банк, якщо є така можливість;

якщо немає, радимо звернутися в банк для актуалізації даних.

Якщо не з'являється іконка NFC, тоді на смартфоні відсутній модуль NFC.

Якщо не вдається зчитати паспорт, слід чітко тримати телефон, не рухати його, можливо додатково зняти чохол.

Якщо авторизація все одно неуспішна, тоді скоріше РНОКПП відсутній в реєстрі ДМС і авторизуватися не вдасться.

 

8. Паспорт в застосунку.

В застосунку можуть відображатися:

  • закордонний паспорт (біометричний і небіометричний);

  • ID-карта.

Паспорт-книжечка не може відображатися в застосунку.

Якщо в застосунку не відображається закордонний чи ID-карта, тоді слід міняти документ на новий.

Чому так? В реєстр ДМС під час оформлення не внесли РНОКПП. В такому випадку слід тільки оформлювати новий документ, щоб РНОКПП внесли в реєстр. Просто додати документ без оформлення не можна.

Якщо паспорт був, але зник, радимо перевірити повторно через деякий час.

 

9. Видалення застосунку.

Заборонено радити видаляти застосунок. Видалення застосунку ніяк не може допомогти у відображенні сертифікату.

Якщо сертифікат вже є, то після видалення треба повторно додавати сертифікат. В цей момент можуть бути планові технічні роботи чи велике навантаження на реєстр і людина не зможе додати сертифікат.

 

10. Портал/застосунок.

Портал (веб-сайт) і застосунок (додаток на смартфоні) це різні речі. Дані між ними не синхронізуються.

Якщо є документи чи послуга в застосунку, то це не значить, що ці ж документи чи послуги є на порталі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь